Wednesday, October 21, 2009

Mycket

och har så mycket att skriva om. Men: Nu är det kaffe!

4 comments:

EvaP said...

Jag dricker också kaffe nu.

Jag har en undran om ms, hur upptäckte du det? Jag har lite bortdomnade fläckar på min kropp, jag hade för någon vecka sedan andra tecken och nu fundera jag.

Tro inte att jag är hypokondriker eller hysterika, tvärtom. Jag fick andnöd av penicillin och låg kvar i sänge och tänkte det går över.


Jag skulle vara vilja veta hur du upptäckte det?

EvaP said...

Maila mig dina svar när du har tid och om du vill svara mig. Jag vill inte att Sara ska få nys om något.

Jag hittar ju inte din mailadress.

Xanthoria said...

Jag orkar inte skriva just nu. Du kan maila på lindfjomp@hotmail.com. Dina symptom kan vara allt möjligt, men jag tror inte MS.

EvaP said...

Tack, jag hör av mig framöver. Jag har lite fler symtom än det jag nämde, men jag är självklart osäker.

Kärlek!