Thursday, October 15, 2009

Det drar ihop sig

Till BERGEN 09!!! Kolla gärna vår Facebook-sida! Stressen ökar. Dessutom har det varit en svår dag på andra sätt också, bl.a. har jag kontaminering i en av mina forskares PCR:er - har skiftat ut alla reagenser, men idag var de fortfarande SKIT (men där är ett par möjligheter till, får ta det nästa vecka...) och att en sjuksköterska ringde från neurologen på Haukeland sykehus och frågade: Skulle ikke du vært her idag? Jo, det skulle jag ju, men det har jag inte haft en tanke på... (Dessutom tycker jag det är för tätt med bara 3 veckor mellan!) Fick en ny tid på tisdag, och måste komma ihåg att få tatt ett blodprov i förväg (imorgon). Och så var det detta med H:s mor (91 år); men det orkar jag inte skriva om här och nu! Men jag har varit hos henne två gånger i eftermiddag/kväll.

Dock: Jag avslutade dagen med en PERFEKT fickparkering! I mörker och regn. Därför har jag inte tagit något fotografi - men skulle gärna haft ett, riktigt snyggt!

Nu: yoghurt.
Sedan: numrera alla arken (n=80)

2 comments:

EvaP said...

Önskar dig en skön helg. Kärlek och värme till dig.

Xanthoria said...

TACK!