Sunday, August 02, 2009

En ny dag, en ny söndag

Jag kan säga det nu, när den är såld. Vi var på visning av en 4-rumslägenhet i grannhuset. Vi ville inte ha den.

Idag har jag putsat fönstren på insidan. CityMaid tog utsidorna för några veckor sedan; gratis. Och så har jag rensat Filofaxen, kört en tvättmaskin och skrivit ett utkast till föredraget den 11 augusti i Lund. Kvar att göra inför arbetsveckan/ -hösten: stryka (vår och Hs äldste sons rena tvätt), duscha och klippa naglarna, lägga fram kläder till imorgon, tänka igenom om jag behöver ta med något till sjukgymnasten (första timmen sedan 2007, tror jag), sitta en stund till med föredraget och med helsaksexponatet och till sist laga middag (fisk i form och hallon till dessert). Vila och läsa, klockan är inte 12 ännu.

1 comment:

Xanthoria said...

Igjen å gjøre: legge frem klær og skifte sengetøy (det glemte jeg)!