Tuesday, August 04, 2009

Back on track

Jag började jobba igår, målet är att komma in mellan 8 och halv nio på morgonen de första två augustiveckorna, och det har jag klarat dessa två första dagarna! Komma igång! Startade upp en snigel-DNA-extraktion igår, så jag tvingas jobba, verkligen. Idag har jag dessutom gjort en beställning, så är det uppfräschat hur man gör. vi var rätt trötta bägge två igår kväll, såg Branns bortamatch mot bottenlaget Lyn (2-2) på tv. Brann: det var inte bra! Eftersom jag var trött, somnade jag fint vid halv tolv-tiden. Sedan hände det som har hänt den senaste veckan: jag vaknar vid tretiden och kan inte somna om - varför!? Var en tur ut på balkongen, låg sedan i sängen och var himla trött, orkade inte läsa och halvsov eller sov oroligt fram till halv sju. Då vaknar jag igen, innan klockan ringer...

No comments: