Saturday, September 12, 2009

Fruktansvärt trött

Jag var så trött så trött igår kväll. Jag orkade inte ens se på TV; bara satt. Läste en stund i IKEA-katalogen innan jag kollapsade och somnade. Drömde intensivt imorse mellan 7 och halv tio.

Idag har jag tagit en vepa på sta'n och gjort ALLA ärenden som jag inte har orkat efter jobbet på vardagar. Dessutom skickat födelsedagspresent till min bästis C och druckit cappuccino på Café Aura (och en macka med tonfisksallad, en sällsynt lyx). När jag kom hem blev det en liten whiskypinne och nu hoppas jag att det snart är middag!

2 comments:

Xanthoria said...

PS Har ändrat litegrann i profilen.

Xanthoria said...

Har precis chattat i Facebook med henne jag är "plast-faster" till. Vad 17 heter niese på svenska!? Hon är i Brasilien. Sjukt att det går!