Monday, September 07, 2009

Facebook

Jag gillar Facebook. Jag vet att det är töntigt, men jag tycker det är mysigt! Hoppas att jag får fler vänner där.

Nu ska jag skriva vad jag behöver köpa: Nya gummistövlar och en dyr fuktighetskräm till ansiktet.

Jag har lust att skriva om något jag gjorde på jobbet idag, men det får vänta... eller kanske aldrig. Detta ska inte bli en blabla jobb blog!

INGEN har nämnt Zlatans mål idag på jobbet! Hopplöst! Men att Norge rök ut har heller inte nämnts med ett ord - HA!

Jag ska försöka organisera en biltur med Hs mamma (91 år) till hennes hyttetomt på Mjølfjell. Kanske på söndag, det ser ut at tbli fint väder?! Hoppas att Hs son (vad ska han heta i denhär bloggen; HA?) och H själv har lust att hänga med!

1 comment:

Xanthoria said...

BTW: heter det verkligen "ryka ut" på god svenska? "Åka ut" heter det väl?!