Thursday, October 03, 2013

Dagarna i veckan

Måndag var en skitdag, tisdag något bättre, onsdag toppen! Och idag är det torsdag...
CityMaid för sista gången, snyft. Ända sedan jag sa upp avtalet, har de varit superpunktliga! Men nu är uppsägningsperioden slut... Nu måste HHB och jag sätta oss ner, förhandla och avtala hur vårt hem ska funka! Vi jobbar 100% båda två, har hobbies och vänner. Men det är skönt att ha det rent och fint hemma, speciellt som vi bor på liten yta, 55 kvadratmeter fördelade på två rum och kök!
HHB reste till Fredrikstad imorse - Frefil/ Frereg 2013! Mitt eksponat är redan framme!
Själv ska jag en tur till Haukeland sykehus och få månadens Tysabri-kur. I strålande höstväder! - Men imorgon kommer regnet...
Igår höll jag ett föredrag ("Hverdager på DNA-lab") på Universitetets nya HMS-kurs för nyanställda. Spännande och kul! Roligt att komma och se ett nytt ställe på UiB; jättefina seminarielokaler! Och få frukt!
Nu, snart, sticker jag till sjukhuset!

No comments: