Wednesday, August 01, 2012

Bloggar jag har följt

...men slutat att läsa. Av olika orsaker, t.ex. att de slutade skriva, att jag inte längre var intresserad av deras tema.
Annika Tiger (på den tiden det kallades "Reload")
Flärdskrivaren (jontas, på den tiden jag var ny i "MS-gamet")
Vivi (tror att hon slutade helt att skriva på nätet)
Spynotes (vet inte varför jag läste!)
Eponine (in början var det spännande att läsa om livet i Dubai, men jag tröttnade)

"Bubblare"
Jag behåller Heather Armstrong "Dooce" på listan med länkar, men läser alltmer sällan. Hon är historisk på det sättet att hon fick sparken pga sina skriverier, men efteråt kunde försörja sig på sin blogg; och senare sin man och minst två anställda. Jag har nyligen lagt till hennes (ex-)man på listan, "Blurbomat", av solidaritetsskäl!

Bloggar jag följer kommer i ett senare inlägg!

No comments: