Monday, July 04, 2011

Skatteåterbäring och semesterlön

Nu har jag handlat upp hela skatteåterbäringen! Det blev tre (!) par byxor! Det var ju länge sedan jag köpte byxor. Men nu är köpstoppet slut, på riktigt! Jag har varit på sta'n och skickat ett brev innehållande några "Fjell og vidde" till min väninna CB, handlat två par byxor och lite diverse annat för att lyxa till lite på semestern. Hoppas att vänninnan i Flen får lite Norge-inspiration! Hemma väntade senaste numret av "Lavbulletinen" i brevlådan - hurra!

Medan jag traskar runt i livet och semestern, har jag i huvudet börjat strukturera en introduktion till en artikel, som jag ska skriva tillsammans med tre andra (grabbar...). Det blir bra!

Tour de France går i bakgrunden och det är rätt mysigt.

Sommarläsning: "Zen and the Art of Motorcycle Maintenance" (Pirsig, 1974).
Sommarmusik: Lissie (speciellt när hon spelar ihop med Big Bang), Melissa Horn.

No comments: