Tuesday, June 09, 2009

Jag lär mig mitt jobb

Varje uppgift i mitt nya jobb, som jag lär mig eller klarar av (no: "mestrer") gör mig så himla glad! Alla nya saker är utmaningar: små och stora, men jag blir jätteglad oavsett!

Idag kom första leveransen med en beställning jag gjorde för några dagar sedan: Paketet med ett kit som jag hade beställt till en doktorand - jag blev lycklig! Sedan klarade jag att fylla i diverse faktura-jox i våra lab-dokument (inklusive limma in en hyperlink i Excel) - jag blev lycklig! Sedan skrev jag en epost för att be BIO fakturera ett projekt på DNS - jag blev jätteglad! En primer-beställning är jag inte helt färdig med, men på god väg och jag vill gärna kolla med min kollega så jag gör rätt, innan jag skickar den. Så det blir gjort imorgon eller övermorgon - jag blir glad!

Och ikväll ska vi på frimärkeklubben! Skönt att vi redan har lämnat in amnälningen, men nu gäller det att komma igång med monteringen!

1 comment:

Anonymous said...

Jag är anonym.