Tuesday, May 03, 2016

Sjuk

Kænde mig lite konstig igår morse, men tænkte att det bara var før att jag skulle till sjukhuset. Så jag tog min Tysabri-kur som vanligt. Åkte till jobbet efteråt, før vi skulle ha labmøte. Satte upp en PCR. Kænde mig sæmre. Ont i lederna och resten av kroppen och lætt illamående -influensa på væg? Åkte hem vid två, drack vatten och två Paracet, det gjorde ont att ha kläder på. Frusen var jag också... Satte en spann vid sidan av sængen, lade mig under tæcket och sov. Sov sov sov. Men kræktes inte, hurra. Hans kom hem och det enda jag åt till middag var två salta kex och fyra gurkskivor... Klockan sju orkade jag flytta mig från sængen till soffan. Och mera vatten och en yoghurt. Sov som en stock hela natten. Vaknade och åt frukost som vanligt. Det blev alltså inte mer æn detta!? Nu har jag diskat och bestæmt mig før att åka och jobba, men inte førræn efter lunch. Måste vila lite mera først...

Inte sækert att jag orkar att jobba alls. Mer medtagen æn jag trodde. Lunch idag: två knæckebrødskivor.

No comments: