Tuesday, November 25, 2014

Nordia 2014

Resultat av Nordia 2014: Jag fick 82 poäng (som är vermeil (förgyllt silver) på nordisk utställning) och är helnöjd!

Den enda kommentaren som står på bedömnings-schemat är "God forbedring". Och egentligen fick jag inte veta något från de 2 jurymedlemmarna som jag träffade vid exponatet, som jag inte visste redan. De erkände på ngt sätt att de var mer eller mindre inkompetenta på ämnet helsaker... Därför var det viktigt att de kunniga utställarna (Lars och Lennart) inte verkade tycka att jag hade fått för många poäng! De tycker att exponatet är fint och att jag är på rätt väg, vilket gladde mig mycket!

Jag är så nöjd så nöjd så nöjd med utbytet av utställningen!

Men lite tråkigt att nästan alla mina foton är suddiga!

Ikväll är det höstauktion i klubben!

HAPPY!
If this isn't nice, I don't know what is!

2 comments:

Xanthoria said...

...and now: FATIGUE... https://morethanms.wordpress.com/2014/11/19/do-not-disturb/#comment-1088

Xanthoria said...

Sålde min lott, ett album Norge, før 400 kr. Køpte før 66 kr.