Friday, December 31, 2010

Nyårslöften

Cirka 4 plusgrader, grått och slaskigt idag med. Trots det är det en mycket bättre dag! Till och med att diska var kul... Lyssnar på Queen Greatest hits, som jag fick i julklapp 2009! H är ute och går en tur. Skönt att ha en fredag till ledig! Vi sov till klockan elva idag - det var längesedan vi sov så länge! Skönt att få vila, jag tycker inte att Tysabri-dagen inklusive dagen före är särskilt upplyftande... Får mig mest att känna mig ensam, trots att vi är en liten grupp som träffas på sjukhuset och får medicinen samtidigt. Och trots att sjuksköterskorna är jättesnälla, roliga och trevliga!

Jag ska ägna några timmar till skrivande idag. Så detta är en start. Här är mina nyårslöften (inspirerad av Martin i Mitt i naturen på TV igår).

1) Släppa in ännu mer 'kaos' i mitt liv, dvs göra kontrollbehovet ännu mindre.
2) Börja träna lite mera, mest rygg- och magmuskler. Hitta en nivå som passar mig.
3) Jobba med helsaks-exponatet fram mot "Bergen 100"
4) Arbeta vidare med skrivandet

Gott slut och Gott nytt år!

No comments: