Saturday, December 05, 2009

Jodå

Det går framåt. Hela kontoret är flyttat, men inte uppackat. På måndag startar flyttfirman flyttningen av laboratorierna från RFB. Jobbig och lång process. Ibland känns det som om det aldrig tar slut... Dessutom känns kroppen konstig, och jag vet inte om det "bara" är stress eller ett MS-skov. När man har startat med Tysabri, kan eventuella skov uttrycka sig annorlunda än man är van vid, sa en som jag pratade med. Men jag har ju alltid haft detta problemet, att jag aldrig fattar vad som är på gång... Och, egentligen, är jag nog nästan säker på vad det är... Får se nästa vecka!

Har åtminstone kommit igång med julklappsinköp, hurra! Och idag stack jag inom frissan på väg till bibblan. Och om en timme ska vi få bacalao hos "födelsedagsbarnet", H:s äldste son, som fyller öööhhh 26, tror jag.

No comments: