Wednesday, December 09, 2009

Dagens meddelande

Hej!
Ville bara meddela att jag har flyttat, men att post-, epostadress och telefonnummer är desamma!

Min nya arbetsplats har besöksadress Thormøhlensgate 53A (kontor 2B15). Konkret betyder det att jag sitter i ett helt nybyggt hus, med utsikt över Nygårdsbroarna och inåt mot Ulrikken! (Se bifogat slarv-foto)

Dessutom har vi ett stort, nytt DNA-lab (som jag är lab manager för), så nu är det bara för er att lägga er i selen och söka medel för att komma på forsknings-vistelse hos oss! (Ni i familjen behöver kanske inte söka...) Och snart kommer Bybanen!

Kram!
Louise

P.S. Jag sitter ihop med folket i forskargruppen för Marin Biodiversitet, så t.o.m. det sociala är nytt!


1 comment:

Xanthoria said...

PS Ulriken ska skrivas med ett "k"! Slarv!!!