Sunday, March 13, 2022

Bättre och bättre

 Vi var ute och åt (gourmet-)pizza med några vänner i går! Det var så gott, trevligt och lite ovant (post-pandemi)! Vi möttes klockan sex och det var ganska skönt att det inte blev så sent. 

Andra bra saker i veckan som gick är att jag äntligen fick ramat in ett konstverk, som har legat i garderoben alldeles för länge, se nedan, och att jag fick en jättefin pashmina-schal (heter det så?) av min guddotter och hennes mamma! Den hade jag på i går när vi gick ut på restaurant, plus en skjortjacka som jag hade fått av mina föräldrar, och kände mig jättefin! Alltså två perfekta födelsedagspresenter!


Pashmina från B och L; lavendelhjärta från C; väska  från m&p;
knopplist köpt på Hemslöjden Skåne i Landskrona.
Väggkulör: Kokos (Jotun)

«Längtans födelse» av Jerzy Napieracz.
Dedikation till min farfar.


No comments: