Wednesday, February 06, 2008

Xanthorioida lavar på Tasmanien

...jag ska skriva här om det, snart. Jag vet ju att ni längtar så.

Statusrapport festförberedelser: Idag lämnade jag in bordplacering och -kort till Hotel Neptun. 30 pers blir vi. Har köpt strumpor. Imorgon ska jag köpa en bib rödvin till happeningen efteråt, i "Eagle's nest" i Starefossveien! Tårta är beställd och levereras på lördag. har kollat med brorsan vad han vill ha till frukost, så det kan jag inhandla imorgon eller på fredag. Bord på restaurant Boha till fredag är bokat. Hoppas att jag inte har glömt något - men vila kommer jag ihåg att göra! (Måste komma ihåg att skriva ihop en snabb ansökning om medel för de som fick bra evaluering i Forskningsrådet, men som inte nådde upp till det skikt där pengarna finns - UiB utlyser sådana för att gynna ok forskning...)

No comments: