Saturday, October 17, 2020

Glad lördag och trevlig helg!

Sol, iskall nordanvind, höstklar luft.

Jag tar det lugnt idag, har handlat mat, gått en liten promenad, diskat några kastruller, vattnat krukväxterna, lyssnat på musik tillsammans med Hans, läst ett par bloggar. Annars mest stickat på min rosa väst!

I måndags kom lönen, och jag är så tacksam över att min ekonomi är stabil och bra! Så bra faktiskt att jag kan både spara och ge bort ganska mycket varje månad, utan att behöva leva spartanskt. Har dessutom förnyat i basgarderoben, med två toppar i ribbad bomull, två bh, tre trosor och en cardigan. Borde haft en höstjacka, eftersom allvädersjackan kyler mer än den värmer i höstvindarna... Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.

http://csmbio.csm.jmu.edu/biology/courses/bio480_580/mblab/SolutionPrepReview.html

No comments: