Friday, September 23, 2016

Förnuftiga fredag

Hela veckan inklusive i dag har varit organiserad och produktiv! Jag har skrivit färdigt manuskriptet och tabellen och avtalat tid med hon som ska hjälpa mig med illustrationerna. Jag jobbade som en iller på BFK-mötet i tisdags. Jag har röjt och fixat på labbet, samt hållit i ett labmöte. Jag har försäkrat mig om, att de som har fått uppgifter tilldelade från mig verkligen jobbar med dem. Jag har varit vuxen på viktiga möten. HHB var två dagar i København, och också då uppträdde jag moget (och sov gott). I går var jag på en himla bra konsert i Grieghallen: Sagas - orchestral fantasy music! Bra orkester, naturligtvis, bra kör (tre körer), fantastisk solosångerska, Stine Mari Langstrand, och härlig konferensier, Orvar Säfström!


Nu ser jag fra emot klockan tre, då ska jag på välbehövlig hudterapi! Sedan är det helg!

No comments: