Friday, August 22, 2014

Nedraby, Skåne, Sverige

Idag är det fredag och jag jobbar med två saker:
1) editerar ndhF-sekvenser till Buxus-projektet,
2) skriva färdigt första utkastet till artikeln i Universitetsmuseets Årbok. Nu är vi fyra författare, men jag har ansvaret och tänker skicka manuskriptet till de andra idag, så att de har en dryg vecka på sig att läsa, smälta det och formulera sina kommentarer.

Annars dricker jag mest kaffe idag...

Ser fram emot Skåne-resan nästa vecka. Det blir exkursion till Nedraby nästa torsdag. Sedan Malmö fredag till söndag. Imorgon tänker jag skanna hela mitt exponat (80 A4-ark)!

1 comment:

Xanthoria said...

Produktiviteten avtar betydligt fredags eftermiddag... Punkt 1 är klar, men punkt 2 går trögt... Antingen skickar jag den nu, fortfarande med en massa hål i texten, eller måndag (men hjälper det?)!