Wednesday, April 25, 2012

Teknikträsket

Sidan där man skriver blogginlägg har skiftat utseende. Och med min gamla bärbara går det inte att öpnna för redigering - för gammal, plus att jag inte har administratorrättigheter på den... Och min nya läckra vita Asus (som inte längre är så ny) är så trög, och bara hänger sig när jag öppnar Internet Explorer...

Hemma har brettslaget bestämt att vi ska byta kabeltvleverantör, så i maj måste vi börja använda dekoderbox. Så nu är vi på väg in i fjärrkontrollträsket därhemma, vi med. Och vår gamla TV är inte helt bra - fjärrkontrollen funkar nästan inte. Hur ska vi då klara att ställa in TV:n? CD-spelaren håller också på att ge sig; högtalarna svajar.

Här på jobbet funkar åtminstone PC:n. Jag fick en ny stilig sak i vinter. Nu; köra en elektrofores!

No comments: