Saturday, January 08, 2011

Renovering

Har gjort räkenskap på renoveringen och känner mig lätt illamående. Det blev dyrt, men vi klarar utgiften utan problem. Det känns ganska knasigt (men skönt), att ha så lite lån som vi har! Hoppas ändå att jag kan bygga upp min ekonomiska buffert snabbt. Ska försöka fortsätta med köpstoppet en stund till. Sedan förra sommaren har jag endast köpt en blus för runt hundralappen i klädväg! Det är alltid bra att ha extra pengar till filatelistiska inköp. Och jag behöver några nya objekt till mitt exponat innan jag ska montera om och ställa ut på "Bergen 100" i höst!

3 comments:

Xanthoria said...

Hans og Louise kommenterar!

Xanthoria said...

På Kapitalkontot, där jag förut hade över 100000 kronor: Saldo idag: 488,34... NB: jag har valt det själv!

Xanthoria said...

Kontot repade sig ganska snabbt... Fem år senare har jag ca 150000 kronor sparade, tihi.